|
Figyelj, hogy a legjobb jtkosaid mindig jtsszanak. Minden jtkosnak van egy rtkelse, amit 0-5 csillag jell. Minl tbb csillaga van egy jtkosnak annl jobb (ltalban). Prblj egy olyan taktikt kitallni, ahol a legjobbjaid a plyn vannak, de azrt a csapatfellls maradjon kiegyenslyozott. Ha van pldul 3 nagyon j bal oldali jtkosod, lehet jobb tlet egyszerre csak kettt tartani a plyn.
Csapatfellls
A TM nem kti meg a taktikai zsenidet, olyan felllst lmodhatsz meg, amilyet szeretnl. Figyelembe kell venni azrt, hogy a csapat miknt szerepelne az ltalad megadott formciban. Egy 5 vds, 4 vdekez kzpplysos s 1 szem csatros csapatnak nincs egyenslya, a csatr egyedl nem mindig boldogul. Tl kevs vagy tl sok jtkos a plya egy adott rszn ugyancsak rossz tlet lenne.
Kezdj egy kzismert felllssal, mint a 4-4-2 vagy a 4-3-3.
Hasznld a mr bevlt taktikt, amg elg otthonosan nem mozogsz a TM taktikai vilgban, hogy biztos kzzel vltoztathass.
A Taktika oldalon lehet, hogy ltsz a plyn jtkosokat arcocskkkal. Az arcocska azt jelzi, hogy a focista nem a kedvenc pozcijba van belltva. A focista nem mindig nyjtja a legjobbat, ha nincs a megszokott helyn.
Minl mrgesebb az arcocska annl messzebb van a kedvenc pozcijtl s annl rosszabb lesz a jtkos teljestmnye.
Figyelem! A TM maximum 5 idegenlgist enged a meccslapra nevezni. A keretben lehetnek tbben, de a plyn vagy a cserepadon a maximum az 5 f.
Asszisztens
Amennyiben elmusztatottl teljes csapatot killani egy mrkzs eltt, az asszisztensed kitlti az rt. Az asszisztens nem nyl az ltalad bellott jtkosokhoz, ezrt pldul sosem hasznl kispadra tett jtkost a kezdcsapatban. Magyarn az asszisztens annyira j, hogy a csapat plyra tudjon lpni, eredmnyessghez nem mindig elg.
|